Ubicació

Benvinguts al nostre allotjament rural!

–dins el municipi de Tàrrega

La Torre del Codina està situada al sud de l’antic terme del Talladell, a 4 km del poble –dins el municipi de Tàrrega–, al límit de les comatques de la Segarra i de l’Urgell.

La partida de terme es coneix amb el nom de La Putxa, i es troba vora el camí vell de Granyena.

Ubicació

Es troba situada a 480 metres sobre el nivell del mar, dins l’ Espai Natural Protegit de Granyena , de la Xarxa Natura 2000, en un indret geogràfic privilegiat i de gran valor ornitològic, mediambiental i paisatgístic.

Des de la casa es divisen espectaculars vistes a 360º. Al Nord, els Pirineus, des del Port del Compte fins al Pirineu d’Osca; a ponent, l’extensa plana de l’Urgell, cap al Sud, la serra del Tallat i cap a llevant, els altiplans de la Segarra.

El paisatge i les vistes de la Torre del Codina son úniques i extraordinàries.

Les imatges parlen més que mil paraules.

Ubicació La Torre del Codina
La Torre del Codina | Casa rural sostenible per a 12-15 persones (Lleida)
Us enamorarà!

Com arribar-hi

Si veniu  de Barcelona.

Venint per l’autovia A2, sortiu a Tàrrega Est (primera Sortida 510 de Tàrrega).

A la primera rotonda amb les lletres grans de Tàrrega, agafeu la tercera sortida en direcció Tarragona.

Arribeu tot seguit a la rotonda on hi ha un tractor vell, i aquí seguiu recte avall. Arribareu a un semàfor, seguiu recte, creueu l’Avinguda Generalitat i trobareu desseguida una rotonda amb oliveres.

Seguiu recte per la via principal i creuareu el riu Ondara. Just passat el pont, gireu i agafeu el primer carrer a mà esquerra (C/ Santiago Russinyol) i immediatament agafeu el camí de terra que surt a mà esquerra.

Seguiu el camí ample de l’esquerra durant uns minuts i agafeu el primer trencall a mà dreta (no podeu seguir recte perquè el pas està prohibit).

És un camí ample. Creuareu el Canal Segarra Garrigues. Just després de creuar-lo gireu a l’esquerra pujada amunt. Seguiu per aquest camí durant uns minuts fins que vegeu una casa vella amb uns pins molt alts.

Passada aquesta casa, hi ha una cruïlla de camins. Gireu a mà esquerra. Ara, a mà dreta ja veieu la Torre del Codina. Seguiu 100m més per aquest camí i entreu al camí de la finca.